Thanks !!

Da …am facut greseala suprema si anume de a lasa blogul pentru o perioada de timp ..

Cap 8 il voi posta cam pe joi…si imi cer scuze tuturor celor care au asteptat atat de mult si le multumesc celor care au citit ficul( si poate il mai citesc in continuare).

Imi pare rau si pentru ca nu am raspuns comentariilor voastre si nu mi-am revendicat premiile Sunshine Awards. Va multumesc pentru ca mi le-ati acordat.

Astept comentariile voastre cu privire la fic si sper ca ve-ti putea sa ma iesrtati.

Xoxo , Oxanna.

1 Comment (+add yours?)

  1. Crissy
    Jul 10, 2010 @ 21:29:35

    hey…abea astept ziua de joi…ne-ai lasat in suspans…anyway ..faci o treaba super cu ficul si sper sa nu il lasi balta …chiar daca nu mai sunt atatia care citesc. La un moment dat am crezut ca nu o sa mai postezi niciun cap. Bafa la scris in continuare ..love your fic…pupici

    Reply

Leave a comment